سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
علی عباسی-  قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مجاهدت در راه خدا به‌قدری ارزشمند است که خداوند به وسایل و ابزار جنگی رزمندگان قسم یاد کرده و این توجه ویژه خداوند به مجاهدان موجب سربلندی و سرافرازی شیخ نمر شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب، روحانیون، اساتید و مدیران حوزه علمیه قزوین، اظهار کرد: آیت‌الله شیخ نمر انسانی دلسوخته بود که همواره دغدغه دین و هدایت مردم را داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تأکید بر این‌که مؤمنان هرگز ذلیل نخواهند شد، افزود: از آن جایی که مؤمنان به حقایق عالم آشنا هستند، هرگز ذلیل نخواهند شد و مؤمن حقیقی در برابر صدها کافر پیروز و سربلند خواهد بود.

وی با بیان این‌که عنایت خداوند متعال به مجاهدین ویژه است، خاطرنشان کرد: طبق فرموده خداوند متعال کسانی که در راه خدا هجرت کردند و کشته شدند، به صورت ویژه مورد توجه خداوند قرار دارند چرا که آن‌ها با خدای متعال معامله کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: نباید در مورد همه اقشار جامعه یک قضاوت داشته باشیم و قطعاً کسانی که در راه خدا مجاهدت کرده و راه صداقت و راستی را در پیش گرفتند از جایگاه والایی برخوردار هستند.

وی به نقش و جایگاه شهدا و خانواده‌های آن‌ها نزد رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: حضرت محمد (ص) فرموده هر کسی رضایت خانواده شهید را جلب کند، رضایت مرا جلب کرده و هر کسی موجب ناراحتی آن‌ها شود مرا نیز ناراحت کرده و این مهم جایگاه ارزشمند خانواده‌های شهدا را به خوبی بیان می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی به سیر فعالیت‌های علمی و سیاسی شیخ نمر باقر النمر اشاره نمود و یادآور شد: حضور 10 ساله این شهید و مجاهد در حوزه علمیه تهران به خوبی گویای این مطلب است که ایشان در مسیر حق تلاش و مجاهدت زیادی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: به‌قدری مجاهدت در راه خدا ارزشمند است که خداوند به وسایل و ابزار جنگی رزمندگان قسم یاد کرده و این توجه ویژه خداوند به مجاهدان موجب سربلندی و سرافرازی شیخ نمر شده است.

وی در پایان گفت: قطعاً خدای متعال انتقام شیخ نمر را خواهد گرفت و همان گونه که خشم خدا گریبان صدام و حسنی مبارک را گرفت، گریبان آل سعود را نیز خواهد گرفت و سقوط رژیم منحوس و سفاک سعودی قطعی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha